CEL

Absolwent uzyskuje kwalifikacje do nauczania przedmiotów: Plastyka, Muzyka, Technika

UCZESTNICY

Studia przeznaczone dla nauczycieli, którzy posiadają kwalifikacje pedagogiczne, a nie posiadają kwalifikacji do prowadzenia zajęć z przedmiotów: Plastyka, Muzyka, Technika

Wymagane od kandydata:

  • ukończone co najmniej studia wyższe pierwszego stopnia,
  • przygotowanie pedagogiczne.

UWAGA! Absolwenci studiów licencjackich po ukończeniu studiów podyplomowych uzyskują kwalifikacje do nauczania w szkołach podstawowych, gimnazjach oraz ośrodkach szkolno-wychowawczych. Natomiast ukończenie studiów podyplomowych przez absolwentów studiów drugiego stopnia lub jednolitych magisterskich pozwala na prowadzenie zajęć we wszystkich typach szkół.

PROGRAM

Obejmuje m.in. następujące zagadnienia:

  • Przygotowanie w zakresie merytorycznym
  • Dydaktyka przedmiotu
  • Podstawy wiedzy o sztuce
  • Sztuka w edukacji (metodyka plastyki i muzyki)
  • Wybrane warsztaty w ramach przedmiotu
  • Sztuka w edukacji: Metodyka plastyki realizowane są podczas sesji wyjazdowej w miesiącu lipcu (5 dni). Koszt pobytu pokrywają uczestnicy studiów (około 50 zł/dzień)
  • Świat techniki a rzeczywistość społeczno-kulturową
  • Materiałoznawstwo
  • Metody kształcenia politechnicznego. Dobór działań praktycznych.
  • Nowe rozwiązania technicznych.
  • Umiejętności manualne a technologie wytwarzania z różnych materiałów
  • Projekty edukacyjne
  • Praktyki w wymiarze 180 godzin

Czas trwania: 3 semestry, 410 godzin + 180 praktyki
Wstępny termin realizacji: październik 2015 – lipiec 2016 r.
60 punktów ECTS

WARUNKI ZALICZENIA

Warunkiem ukończenia studiów podyplomowych i otrzymania świadectwa jest obecność na co najmniej 80% zajęć prowadzonych w uczelni, uzyskanie wszystkich zaliczeń i egzaminów potwierdzających osiągnięcie efektów kształcenia, przewidzianych programem wraz z praktykami, a także uzyskanie wyniku pozytywnego z egzaminu końcowego. Absolwenci uzyskują świadectwo ukończenia studiów podyplomowych.
Warunkiem dopuszczenia do egzaminu końcowego jest zaliczenie wszystkich przedmiotów i praktyk przewidzianych w programie studiów.


ORGANIZACJA NAUKI

Zajęcia odbywają się w trybie weekendowym, nie częściej niż co dwa tygodnie – w piątki-od 16.00-20   i soboty lub w soboty i niedziele, w godzinach od 8.00 do 18.00.

Zajęcia w ramach 3-go semestru realizowane są także w lipcu, w dni powszednie.

WARUNKI REKRUTACJI

Warunkiem zakwalifikowania się na studia podyplomowe jest wypełnienie internetowego formularza rekrutacyjnego ( będzie dostępny po rozpoczęciu rekrutacji) oraz złożenie ( najpóźniej w terminie 14 dni od momentu wypełnienia formularza rekrutacyjnego) kompletu dokumentów, tj.:

  • podania do J.M. Rektora CDV
  • ankiety osobowej
  • kserokopii dowodu osobistego (do potwierdzenia przez pracownika Biura Studiów Podyplomowych na I zjeździe)
  • dyplomu ukończenia studiów wyższych, zwracany po zakończeniu nauki (oryginał lub odpis – nie kserokopia!)
  • 2 zdjęć w formacie legitymacyjnym (wymagane do wydania karty indeksowej)
  • potwierdzenia dokonania opłaty rekrutacyjnej 200 zł
  • potwierdzenia uzyskanych kwalifikacji z przygotowania pedagogicznego, jeżeli nie wynikają one bezpośrednio z ukończonego kierunku studiów, wypisanego na dyplomie
  • umowa o odpłatności

SPOSÓB SKŁADANIA DOKUMENTÓW

Dokumenty można składać:

osobiście lub za pośrednictwem poczty ( przesyłając listem poleconym) na adres siedziby:

Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli

  1. Kijowska 3, 03-738 Warszawa

Tel. 22/ 618-96-92

.

OPŁATY

Opłata za studia składa się z jednokrotnej, bezzwrotnej opłaty rekrutacyjnej w wysokości 200 zł oraz czesnego

Czesne za studia można wpłacać jednorazowo oraz w 3 lub w 9 ratach.

Opłatę rekrutacyjną należy wnosić na konto:

Collegium Da Vinci

  1. gen. Tadeusza Kutrzeby 10, 61-719 Poznań

91 1750 1019 0000 0000 1284 1493

w tytule prosimy wpisać: imię i nazwisko, nazwę kierunku oraz miasto w którym realizowane będą studia

Wpłaty czesnego każdy słuchacz będzie dokonywał na indywidualne subkonto.

Na dwa tygodnie przed rozpoczęciem nauki każdy słuchacz otrzyma drogą elektroniczną informacje dotyczącą pierwszego zjazdu oraz indywidualnego numeru subkonta do wpłat czesnego.

Opłata wpisowa: 200 zł

Czesne:

CZESNE PROMOCJA* 3 RATY 9 RAT
3492zł 3290zł  1164zł  388zł

*Cena promocyjna czesnego obowiązuje przy wpłacie jednorazowej do 30.09.2015 r.

Terminy spłaty systemu 3 ratalnego:

I rata do 30.09.2015 r.     II rata do 31.10.2015 r.       III rata do 30.11.2015 r.



   wróć do poprzedniej strony